luns, 22 de maio de 2006

"5 minutos de carcajadas pueden sustituir a 45 minutos de ejercicio" ¿será certo?

Vivimos inmersos nun mundo cheo de stress, présas, agobios, co tempo xusto para isto ou para aquilo.....

O que vos vou contar agora está bastante relacionado co anterior e é fidedigno, non mo inventei. Hai dous anos xa o lera nun xornal, pero o outro o día volveu saír publicada moi similar (por non dicir case igual). A primera reacción foi de sorpresa agradable. O artigo céntraba nos efectos beneficiosos que producía a risa. Dicía que rir era sano. Ata aí todo normal. O que chamaba a atención era que engadía que 5 minutos de risa equivalía a realizar 45 minutos de exercicio físico. Iso sorprende un pouco máis, porque parece que estamos a casar o touciño coa velocidade. Polo menos nun primeiro momento.....


Reflexionando friamente sobre o tema, cheguei a conclusión que tiña a súa lóxica: rir contríbúe a liberar tensión e a relaxar. Iso dalgunha forma ten que axudar a facer algún tipo de exercicio. Imaxinádevos que vos contan un bo chiste......Se é bo e tés predisposición a rir, estás con amigos.....podes estar rindo durante bastantes segundos.


A quen máis e a quen menos pasoulle nalgunha ocasión que casi choraba rindo.....Unha sensación que se acompaña de moita forza, unha forza que sae para fora. Digo eu que aí debe ir metida toda a tensión......




Sexa como fose, estou dacordo coa afirmación. O dos 45 minutos, non sei de ónde o quitaron ou cómo saben que son 45 e non máis ou menos. Pero o que queda claro e que rir axuda a liberar tensións, incluso cando te ris con menos forza que a antes referida, ou a pesar de que che conten un chiste non tan bo pero que che faga rir algo....

Como diría o outro, podendo, hai que facer por rir algo ó día (deixando á marxe situacións moi xustificadas claro). A vida xa é suficientemente dura como para permitirnos non facelo. E se podes rir acompañado dun bos amigo@s mellor aínda. Porque hai risas que son moi contaxiosas..........Non hai cómo darse un baño de saúde deste xeito............

O artigo fala de máis cousas, polo que vos recomendo lelo enteiro. Cantos beneficios, sen efectos secundarios e ......gratis!!!!!!!

----------------------
Artigo completo (a negrita é miña)
Cinco minutos de carcajadas pueden sustituir a 45 minutos de ejercicio, según la FID

MADRID, 19 MAYO (EUROPA PRESS)

Cinco minutos de carcajadas pueden sustituir a 45 minutos de ejercicio y tres minutos de risa intensa equivalen a 10 minutos de remar. Además, se estima que para estar sanos hay que reír un mínimo de 30 veces al día, según informó hoy la psicóloga y presidenta de la Fundación Internacional del Dolor (FID), María Isabel Heraso.

Con motivo de la celebración del 'Taller de Risoterapia', organizado por la FID y que se celebrará el próximo 24 y 25 de mayo en el Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales, la doctora Heraso insistió en que "la risa es un verdadero desintoxicante, capaz de curar o atenuar los males, produce el movimiento de 400 músculos, elimina el estrés y no tiene peligro de sobredosis". Asimismo, indicó que "las personas que ríen menos son más propensas a padecer enfermedades que las que tienen facilidad de risa".

Según diversos estudios, la risa refuerza el sistema inmunológico, reduce la hipertensión, evita el estreñimiento,
mejora la capacidad respiratoria (entra el doble de aire en los pulmones), fortalece el corazón, previene la depresión, las lágrimas que producen las carcajadas hacen que se limpien los ojos, tiene efecto analgésico, elimina el insomnio, favorece la eliminación de bilis, facilita la digestión, mejora la circulación y ayuda a eliminar toxinas.
,

En el organismo, la risa provoca mejoras en el aparato locomotor, liberación de la tensión muscular del tronco, relajación de los músculos de brazos y piernas, gimnasia de los músculos de la cara, espasmos de la pared abdominal que masajean las vísceras, mejora en el tono vital, incremento de la empatía y el buen humor, aumento de la autoestima y disminuye la timidez.

Desde el nacimiento y hasta los seis años se estima que cada persona ríe unas 300 veces al día, mientras que en la edad adulta, los más "risueños" se ríen unas 100 veces al día y los menos alegres no llegan a 15. Además, se estima que una hora de angustia equivale a cinco horas de trabajo físico (en cantidad de energía consumida), según expertos.

----------------------------

0 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :