domingo, 26 de novembro de 2006

** Lugares cun encanto máis que especial con selo propio......



Estas fotos soan moi suxerentes... Lugares relaxantes, paradisíacos ou de gran beleza paisaxística, pero se tivésedes que elixir un so destes destinos...¿con cal dos catro vos quedariades? ¿Por qué?. A elección non é sinxela...

10 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

Tes razón Julio, a elección non é sinxela. Posiblemente para min a foto máis evocadora é a posta de sol. O solpor está cheo de connotacións, mesmo connotacións aparentemente contradictorias: a morte, cada atardecer morremos un pouquiño, é un día máis que se foi; o futuro que nos agarda, sempre incerto; a fugacidade da vida; a forza do amor e a grandeza do universo. "Se choras por perderes o sol, as bágoas non che deixarán ve-las estrelas". Rabindranath Tagore. "Non hai nostalxia peor que añorar o que nunca xamais sucedeu". Joaquín Sabina. "O bo dos anos é que curan as feridas, o malo dos besos é que crean adicción". Joaquín Sabina. O solpor e os seus efectos...

Julio Torres dixo...

Confeso que non sei con cal quedarrme. Das cataratas de Arxentina faláronme moi ben. Seixa vistas en helicoptero -como na imaxe- é bestial.
Os Alpes debe ser moi fermoso. Estiven hai xa 11 anos no Teide e ver as nubes, esas que habitualmente vemos alá no ceo, por baixo de ti....Vamos que xa sei o que é estar nas nubes, sen falar metaforicamente....
A posta de sol hummm. Unha boa compañía feminina ó carón.....
E que dicir de islas paradisíacas, con augas cristalinas e area fina onde poder tostarse ó sol namentres que disfrutas nun remanso de paz e tranquilidade.
Vamos que me quedo coas catro...je, je...Aínda que o propuxen eu, resúltame imposible elixir.
En última instancia quedaríame entre as dúas primeiras....

Anónimo dixo...

e moi dificil escoller depende da situación de cada un o tempo que teñas e sobre todo con quen vaias os catro sitios son preciosos

Anónimo dixo...

Yo me perderia en el caribe sin lugar a dudas.Eso es vida, lo visite en un momento mui bonito de mi vida, en mi "luna de miel".

Anónimo dixo...

tírate o río ó a ver se te come unha troita

Anónimo dixo...

as cataratas serían a cousa mais fermosa e que me parecería un soño ver de cerca,coido que xamais o farei pero de soños tamen se vive.

Anónimo dixo...

Me gustan las cuatro.

Anónimo dixo...

mire vd.sr Julio eu en verdade son bastante inculta e ignorante en asuntos de paixases,pero dende logo o que mais me atrae son os alpes,simplemente porque e o que mais se parece o desierto e encantariame tomarme un tempo de relax.e non sei mais.un saudo.

Anónimo dixo...

Pois si que e dificil eleccion si, pero eu creo que coa primeira foto tal vez porque son un pouco romantica. A terceira soame un monton, se son as cataratas que penso pa envidia doutros, ali xa estiven e non teñen desperdicio, bueno, ai queda

Anónimo dixo...

Yo me quedo con la primera. Es un paraíso ideal pare perderte con una mujer.