luns, 5 de febreiro de 2007

** Descanso forzado de A Lareira Máxica

CUESTIONS RELACIONADAS COA INFORMATICA IMPEDIRANME ACTUALIZAR O BLOG ESTA SEMANA, polo que a páxina terá que tomar un descanso forzado. O luns 12/02/07 A Lareira Máxica voltará de novo, con tódolos seus contidos habituais. Namentres, podedes seguir facendo comentarios ou enviando artigos para publicar (ó mail de alareiramaxica@gmail.com).
Teño pendientes de publicar artigos sobre a peli "Apocalipto", teatro, etc. Artigos vosos non teño ningún a día de hoxe (incluidos "Que rabia da cando..." ou "Que contento estou cando....!!"). Así que agardo a vosa colaboración.
Paciencia, a tod@s. Gracias.

---> Para facer a espera algo máis levadeira déixovos un par de vídeos musicais que me encantan e nos que a combinación letra + música son, baixo o meu punto de vista, moi bos e cheos de sentimentos.



0 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :