mércores, 7 de novembro de 2007

** O Puzzle do Polizón: en cien palabras (2)

Estoy aburrido, tengo un poco de frío, me duele la cabeza. Otoño, antesala del invierno, las hojas secas se arremolinan en la calle, el viento sopla. Nubarrones grises presagian lo inevitable, va a llover mucho. Pasará Santos y otra vez será navidad. Pasará la navidad y otra vez será primavera. El tiempo pasa y también la vida. No hace tanto era joven, ahora soy adulto, dentro de unos años seré viejo. Luego moriré y detrás de mí lo harán todos los que me conocieron. Llegará un día en que nadie sabrá que existí. Qué cosa más rara es la vida.



O PUZZLE DE: O Polizón
Colaborador habitual de A Lareira Máxica

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Anónimo dixo...

A vida é así. Nun abrir e fechar de ollos todo cambia. Non hai tanto tempo que eramos un crios xogando e agora xa adultos...Supoño que o importante e habela disfrutado.
Eu tamén me pregunto, se dende que nacemos case, xa sabemos que a xente morre...que a vida dura un tempo....Por qué non aceptamos a morte? A necesidade de vivir esta vida e disfrutala. Xa sabemos o tempo non se detén. Sen embargo, a pesar de sabelo, sempre queda esa nostalxia, ese dicir o tempo vaise.
De todos modos a forma de vela vida depende de cada un, de cómo mira a morte, o futuro....
O importante hai que vivila facendo o ben os demáis e sendo felices, verdade?

Julio Torres dixo...

Non sei se o Polizón é home ou muller. Non o teño nada claro porque está claro, pero dáme igual. Gústame moito cómo escribe. Se ten razón María cando di ísto parece unha cuna de escritores. Nesta Lareira Máxica teño a fortuna de contar con colaboradores que escriben moi ben: Alvariño, Pilar, Mariam,a propia María, Sonia e algún que outro que se me pasa agora seguro.

A TODOS GRACIAS. ´Sen vós este blog non sería nada, e máis agora que moi ó meu pesar non podo participar o que me gustara. Sorte que podo escribir e pasarlla a miña querida PATRI (boing, boing, como diría María) o manuscrito para que ela mo pase. Outras, pois coma hoxe pois un servidor mesmo participa directamente.