venres, 25 de decembro de 2009

** Navidad 2009

Deséxovos un moi feliz Nadal e un moi bo 2010 tanto ós colaboradores como ós que visitades o blog de A Lareira Máxica. Gracias por seguir e participar o blog. Sen vós, isto non sería o mesmo. E non o digo por dicir: é a pura verdade. Vós sodes unha parte moi importante aínda que non o creades. Escribir ou facer algo é que haxa persoas que participan ou lean o que escribe un servidor ou os colaboradores de A.L.M. é, sinxelamente, moi gratificante e anima a seguir (sobre todo cando -como me pasa a min- non se dispón de apenas tempo para adicarlle ó blog).

Julio Torres

P.D.: Como sempre, clicka nas imaxes para velas máis grandes

3 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Meiguiña dixo...

Moitisimas gracias Julio a ti e os colaboradores por facer tan calida esta Lareira Máxica que polo menos a min me da tanto calor e fai que me sinta coma na miña propia casa ainda que ti estes en Sanxenxo e eu en Coruña.

O meu desexo para ti, para os colaboradores, para os que pasan (queden ou non nesta lareira) y tamen para min é que este novo ano sexa o noso ano, o ano no que todo o que anhelamos se vexa cumplido.

Bicos meigos e apertas

Carpe diem

O Moucho dixo...

Gracias a ti Julio por prender esta lareira que nos da calor durante todo o ano. Gracias tamen ós colaboradores deste blog, pois gracias a eles crease unha familia que inda que este na distancia, sinte a calor desta lareira maxica. Sin todos vos, este nadal, sería moi frío. Feliz nadal a todos e prospero ano santo novo. Querovos ver a todos coller unha mochila e comenzar a camiñar hacia outro dos simbolos da concordia do noso planeta: Santiago de Compostela.

Mariam dixo...

Veña Moucho, colle a mochila e bótate ó camiño que en Santiago ademáis da Catedral tamén hai delegación da Lareira Máxica.