domingo, 28 de febreiro de 2010

** En cIen palabras: Decisións I

POLIZÓN



Colaborador de A.L.M.


Son las 11:07 de la mañana y he tomado una decisión. No me compensa. A ningún nivel. Y como no me compensa a ningún nivel voy a seguir mi camino. Paso de historias raras, son agotadoras. Nunca me he arrastrado y no voy a empezar ahora. No soporto esta situación. Es completamente absurda. Justo ahora, silencio. Silencio por respuesta. Pared. Ni el más mínimo signo de apertura, de interés. Nada. Me he cansado de ser marioneta. No necesito tu sonrisa desganada. De esta vez no hay vuelta atrás, ha llegado la hora de recuperar la dignidad, de recuperar la libertad.

2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

Julio Torres dixo...

Xa estou desexando saber cómo continúa o relato, amigo Polizón!!!

María dixo...

É moi misterioso o relato. E moi curto. Demasiado para o meu gusto. Claro que todo ten a súa contrapartida e así deíxasnos coa mel nos beizos. Pero espero que publiques pronto o resto.