sábado, 20 de novembro de 2010

** No importa el orden de las letras

SGEUN UN ETSDUIO DE UNA UIVENRSDIAD IGNLSEA, NO IPMOTRA EL ODREN EN EL QUE LAS LTEARS ETSAN ERSCIATS, LA UICNA CSOA IPORMTNATE ES QUE LA PMRIREA Y LA LTLIMA LTERA ESETN ECSRITAS EN LA PSIOCION COCRRTEA. EL RSTEO PEUDEN ETSAR TTAOLMNTEE MAL Y AUN A SI PORDAS LERELO SIN POBRLEAMS. ESTO ES PQUORE NO LEMEOS CADA LTERA POR SI MSIMA, SNIO LA PAALBRA EN UN TDOO. PRESNOAMELNTE; ME PREACE ICRNEILBE QUE TNATOS AOÑS DE COLGEIO DE VYAAN A LA MRIEDA¡¡¡


REMITIDO POR: O Moucho
Colaborador de A Lareira Máxica

6 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

O Moucho dixo...

A pesar do que pon este texto, non estou dacordo co final, solo transcribin o texto que vin, e pareceume divertido. Un saudo a todos

Alvariño dixo...

Xa coñecía este texto, polo que se ve o cerebro é moi apañado e con darlle as letras...¡xa se encarga el de buscar o significado!

Julio Torres dixo...

Sí, eu tamén o vira. Non sei se este texto ou outro do mesmo estilo. O intelixente que son os cerebros e as mentes das persoas!!!

Saúdos máxicos e gracias polos vosos comentarios e polo artigo Moucho. Carpe Diem

O Moucho dixo...

Gracia a ti julio por publicar de novo un par de artigos meus, a pesar de ser un tanto escuetos, feitos as presas e mal traballados. O artigo da bachata era para expoñer moito mais amplio todo o fermoso que me resulta o que encerra este estilo, pero deixei pasar tanto tempo que xa esquecin gran parte do que ia poñer. Non me esperaba que os publicases tan cedo, pero de todos modos, gracias a ti e os comentadores. Tardei en contestar xa que non sei que me pasou. Sera cousa de meigas ou non sei pero é que no ordenador da miña casa ó abrir a lareira, non aparecia actualizada, mentres que noutros ordenadores doutros sitios, xa aparecian comentarios a cerca de todos os artigos tanto meus como doutros colaboradores. Pasaron varios días ata que por fin vin reflexado no meu ordenador estes cambios. ¿Sabedes algun de vos a que se debeu esta anomalia? Eu non lle dou explicación.

Mariam dixo...

Moucho, dalle a máquina de facer de artigos que a min gústanme.

Toupeiro dixo...

Eso decía mi jefe: "que importa el orden cuando el amor es puro, ponte tu delante"

O tipo non fala en galego