venres, 19 de abril de 2013

** Amor


SANXENXO. Mary Camiña

Amor é mirarte e verme reflexada en tí,
amor é sentir “bolboretas” bailando no meu interior.
Amor é mirarte e entenderte.
Amor é a maxia de sentirte cerca ainda que non estés.
Amor é que se me dilaten as pupilas con tan só verte.
Amor é a inexistencia dun mundo sen tí.
Amor é formar parte dun soño común.
Amor é sentirse libre coma un paxaro.
Amor é alimentar día a día o mellor de cada un.
Amor é curar xuntos as feridas
para as que non estamos preparados,

Amor é dar saltos de ledicia cando te vexo feliz...
Amor é a manta que me abriga cando teño frío.
Amor é que me doia o corazón cando te vexo sufrir.
Amor é saberte feliz ainda que non sexa comigo.
Amor é que me doia a alma cando non te teño cerca,
Amor é o motor da miña vida e sen él non podería vivir...
Amor, ...qué é o AMOR???
AMOR es TÍ...



2 comentarios feitos. Deixa o teu!!!!! :

sonia dixo...

Bo día a todos e todas!

Sinto, desde fai tempo estou desconectada da lareira máxica. Non por nada, últimamente estiven desconectada...
Encántame a palabra amor e o que conleva, é realmente fermoso o escrito.
Amor é o que move o universo e a cada un de nós para continuar, aínda que pareza que no.
Amor no aire, ao noso carón....

Julio Torres dixo...

Sonia, estou estou dacordo co que dis: o amor e a ilusión son dúas grandes forzas